sobota 23. srpna 2014

Perfect Saturday

Dneska jsme se vypravili na východní pobřeží k pláži Karekare.
Nejdřív jsme se prošli džunglí...





Po cestě k pláži jsme museli i sejmout obuv...

 ...kterou jsme nenasadili dalších pár kilometrů, protože jsme narazili na písečné duny! 


Toho ptáka bych asi nechtěla potkat.






Lachtani!

Jestli nevíte jak rozeznat lachtana od tuleně, tak tuleni  na rozdíl od lachtanů nemají uši a pravděpodobně žijí jen na severní polokouli.


Krásné že? Jsem se neudržela a vykoupala jsem se! 
Ani jsem si nestihla sundat bundu a foťák z krku...
Chtěla jsem to přebrodit, abych si to nemusela obcházet. Zdálo se mi to trochu hlubší, tak jsem si sundala kalhoty, což mi bylo hodně platné, když tam bylo vody po prsa. A stačil mi k tomu jediný krok, abych to zjistila...
Foťák suším, snad to přežil.




6 komentářů:

  1. my to děláme tak, že najdem klacek a vyzkoušíme hloubku, tata

    OdpovědětVymazat
  2. Chytry tata a co tak to rovnou přeskočit?!...chytra tjotja :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to foceno už z toho parkoviště. To místo, jsem jsem si zaplavala je na fotce až vzadu a mělo to tak 4 metry, tolik skákat neumím :D

      Vymazat
  3. Kači kráááásné fotky,foťák OK?

    OdpovědětVymazat